Інструкції для роботи

Планування сеансу навчання

Для того, щоб запланувати нараду на веб-сайті Cisco Webex виберіть Нараду > Запланувати, після чого Ви перейдете на сторінку Запланувати нараду.

  • із випадаючого списку виберіть Тип наради
  • введіть назву наради в поле Тема наради
  • додайте або змініть пароль, якщо це необхідно
  • виберіть дату і час наради

Існує можливість налаштувати повторення наради. Можна запланувати нараду з повторенням щодня, через тиждень, один раз на місяць і т. п.

Щоб налаштувати інші параметри, клацніть Показати розширені параметри.

Після того як ви заплануєте нараду, запрошені користувачі отримають електронне повідомлення з повідомленням про нараду, яке відправляється автоматично. Якщо ви внесете зміни в запрошення або скасуйте його, всі користувачі отримають нове електронне повідомлення, яке буде відправлено їм автоматично, щоб вони були в курсі змін.

Початок сеансу навчання

У запланований час увійдіть на веб-сайт Webex Training своєї організації. Перейдіть в розділ Мій Webex > Мої наради, потім знайдіть сеанс навчання і натисніть Початок.

Приєднання до сеансу навчання

Щоб приєднатися до розмови, просто клацніть на посилання, яке вам було відправлено у повідомленні на електронну пошту. У розділі Приєднатися до сеансу введіть своє ім’я та адресу електронної пошти, після чого клацніть Приєднатися зараз.

Можливо, буде потрібно ввести пароль сеансу. Його можна знайти в запрошенні на сеанс навчання.

Інтерфейс Webex Training дуже простий. Параметри сеансу навчання розташовані в центрі, а панель учасників і інші панелі розташовані праворуч.

Підключення до аудіо

Для підключення до аудіо під час сеансу навчання Webex можна використовувати телефон або комп’ютер (з гарнітурою).

Перейдіть в розділ і виберіть бажаний спосіб підключення.

Щоб отримати зворотній виклик на інший номер, виберіть варіант із списку, а потім натисніть Зворотній виклик.

Запуск власного відео

При приєднанні до сеансу навчання ваше відео за замовчуванням вимкнено. Щоб інші побачили вас, виберіть для запуску своєї веб-камери. Після включення відео кнопка стане синьою.

Якщо ви не хочете, щоб інші чули вас, натисніть , щоб вимкнути мікрофон.

Щоб зупинити трансляцію відео на сеансі навчання, виберіть . Кнопка змінить колір на сірий після відключення відео.

Надання спільного доступу до контенту

Для надання спільного доступу до свого екрану під час сеансу навчання виберіть .

Для надання спільного доступу до файлів, наприклад до презентації Microsoft PowerPoint, виберіть варіант із списку .

Вибраний параметр спільного доступу (екран, файл або додаток) буде збережений для наступного сеансу.

Перейдіть в меню Спільний доступ, щоб переглянути додаткові параметри спільного доступу.

Запис сеансу навчання

Запишіть сеанс, якщо не всі зможуть на ньому бути присутніми або якщо ви хочете пізніше надати спільний доступ до запису за запитом. Запис включає аудіо, відео та презентації.

Під час сеансу навчання виберіть , щоб негайно почати запис. Під час запису ви і ваші учасники побачите червону піктограму.

Після закінчення сеансу навчання ви отримаєте повідомлення на електронну пошти з посиланням на запис.

Зазвичай запис приходить відразу після сеансу навчання. Однак може знадобитися деякий час, який залежить від розміру запису, пропускної здатності веб-сайту та інших факторів.